Jag trodde det var bra

Jag trodde allt var bra, eller iallafall okej. Allt kändes helt okej, som att det var det rätta..
Men JAG SAKNAR HAN så jävla mycket.. Jag trode jag hade släppt taget om honom, men djupt inom mej så hade jag inte det.. Jag vill INTe sakna han, inte alls.. Jag vill bara glömma och gå vidare, börja om på nytt.. men det går inte!
Jag älskar dej!.. Jag vet att det är helt fel och att det var fel enda från början, speciellt eftersom du inte kände detsamma som jag gjorde, inte ens lite lite..
Jag var dum och trodde att det kunde hålla.. bara kärleken fanns så skulle allt funka.. men det var ju bara jag som hade den.. jag tror inte han kände nått speciellt för mej, jag var aldrig viktig för honom, men ändå stod jag ut, för jag trode att han en dag kanske, kanske kunde älska mej.. men ikke.. allt var bara en lögn, inget var någonsin sant..

Men jag kan inte rå för det, jag har inte träffat han på 6månader, men ändå saknar jag honom så förbannat mycket!
Vi kommer nog aldrig ses igen, och kanske är det lika bra, men det är inte rätt, inte rätt att bara överge mej, inte efter allt jag har gjort för att komma hit..


om han bara hade älskat mej.. Jag skulle ha varit en bättre flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0