Julklapps nissar


Ännu en dag närmare jul.. puh.. Jag orkar verkligen inte med julen längre, det är absolut inget jag ser fram emot. Har varit och handlat klappar idag. Hitta till lillebror, lillesyster, storesyster och mammas kille... Nåt litet till farmor och farfar måste jag hitta oxå, får ta det imorron om jag orkar.. Jävla busshelvete, jag vill ha körkort, och jag vill ha det nu!.. Haha keep on dreaming Sanna, det kommer aldrig hända!





Nu när nätterna är långa är det ensamt. Ensamt att behöva vara ensam.
Det känns bra ändå, nu gör de det, jag har vant mig, även om jag häldre hade sett en annan lösning så funkar detta bra ändå. Jag har ju inte direkt några alternativ att välja på, jag bara följer med på resan genom livet så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0