Ny början

Nu har jag raderat mitt förfluta. Jag har en andra chans, jag ska göra om allting så som det borde ha blivigt gjort, mitt liv.

Jag ska aldrig mer falla för en kille som behandlar mej på samma sätt som jag har blivit behandlad det senaste året, jag borde ha insett det, jag borde ha förstått, men dum som jag är så var jag bara glad, glad att nån ville ha mej.. Men nu vet jag, jag är värd så mycket mer! Jag fattar inte ens att jag var villig att ge upp allt för denna kille, jag kunde ha offrat både mina vänner och min familj bara för att få vara med han föralltid och han var inte ens villig att offra någonting, inte ens en dag. Jag var helt enkelt inte värt det.. men då har jag en nyhet att berätta, jag är värd det, en dag och så mycket mer.. men du.. du är inte ens värd att tänka på.. att kärleken kunde vara så blind, det hade jag aldrig kunnat trott...

men nu ska han ut ur min framtid, mitt förfluta och framför allt mitt liv!
Jag tänker inte, absolut inte göra ett skit för att få han tillbaxa, för jag vill absolut inte ha han längre, inte en jävla chans att jag ska sjunka till den nivån igen, när jag bara blir förtryckt och klagad på, att jag aldrig räcker till så som jag är, utan att jag alltid ska vara bättre och bättre, den tjej som han vill ha... men vet ni vad, JAG ÄR INTE DEN TJEJ HAN VILL HA!, och det känns fan bra! jag HATAR han, han är inte ens värd att kallas vän!

JAG TÄNKER ALDRIG SJUNKA TILL DIN NIVÅ, DU ÄR HELT ENKELT EN JÄVLA IDIOT SOM JAG ALDRIG MER VILL TRÄFFA!, du är helt sanslöst egoistisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0