Saved by the bird


Nu har jag bestämt mig för att jag SKA göra en tatuering.. Turen hamnade på en ryggtatuering med en Fenix fågel pga personliga saker så jag tycker den passar bra.. Jag har varit lite skeptisk till både stället och motivet, men jag känner att det e ju det jag egentligen vill ha, så varför tveka?  När vet jag ikke heller.. om ett tag antar jag, kostar ju några tusen en sån här stor så.. eller jag kanske ska börja med bara en liten? Ehm.. jag får se, men nångång ska jag iallafall göra en sånhär..
Satt o googla efter bilder och hitta några fina exemplar..
 

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Ja det tycker jag me, inge kul å bara ligga hemma...^^

(den längst ner till vänster är snyggast)

2008-02-20 @ 23:27:12
URL: http://mwinter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0