Måndag


UNDERBART UNDERBART UNDERBART

Jag såg på tisdagens avsnitt av Andra Avenyn precis.. Och jag blev sååå glad! Mys!

Just nu känns allt så himla underbart.. Jag vet att om nån timme kommer detta lyckorus vara som bortblåst, men det gör inget! NU NU NU är det fortfarande här!

I've been missing a hand to hold, when I had my own all the time

Jag är kär!

                           I mig själv!


Och jag ska aldrig mer sätta nån annans liv före mitt eget

Imorron är det jobb på skolans restaurang som gäller.. servera hela dagen.. Jag tycker det är skitskoj!

Nu blir det inte mer från mej just nu, men vi hörs snart igen!

I'm Toooo Blonde Tooo Function
With Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0