Söndag

En vecka har nu gått.. Och jag har knappt fått något gjort fast jag har haft så mycket tid.. Och Naturkunskapsuppgiften ska jag inte ens prata om.. Fuck.. den är inte inlämnad i tid.. den första uppgiften som jag inte har lämnat i tid.. och jag har inte ens börjat på den! Fan, jag måste börja på den ikväll..

Melodifestivalen igår kväll då.. Charlotte vann, förvanånad? Knappast.. Men jag tycker låten var helt okej, bara BWO inte vann så vart jag nöjd.. Dom e bra, bara man slipper se dom, och det e just det som man gör i Eurovision, Uppträder på scen.. ahhh.. men nu vann Charlotte så jag håller tummarna för henne nere i Belgrad när det är dags för det..
 Jag undrar hur Rysslands bidrag av Dima Bilan låter.. Han är grymt bra! Jag kommer nog älska den låten.. haha..

Nu är det fyra skoldagar kvar till påsklovet och jag har bestämt mig för att inte ha en enda frånvarotimme denna vecka heller, så nu ska det gå! Jag får gå och lägga mej tidigare, men det är nu inga problem på jag inte kommer kunna snacka med Mr P på kvällarna, och då ere skönare att bara gå och lägga sej så jag slipper tänka på att jag saknar han nu när han är ännu längre borta från mej än vad han är i vanliga fall..

Nu är jag riktigt hungrig så jag hoppas att middan snart är klar, ungstekt kött och potatissallad har morsan bestämt.. hoppas det blir smarrigt!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0