Torsdag


Nu sitter jag i skolan och tråkar.. Egentligen ska vi arbeta med våra arbeten i Eng B där jag skriver om Pearl Harbor (inte filmen).. Har hitintills skrivit ut massa papper om det bara.. Jag får ta och börja under påsklovet.. Idag är det sista dagen innan lovet, stjärntorsdagen, fast vi går heldag.. Imorron är det långfredag så då är jag ledig.. Hela 10dagars ledigt.. nice nice..

Jag tror jag ska ta och ringa  en restaurang om jobb.. jag var på arbetsintervju tidigare i år, men då var jag bara 17, men nu har jag fyllt 18 (31 jan) så hon sa att jag kunde ringa henne när jag hade fyllt.. anledningenn till att jag inte har ringt tidigare är för att jag egentligen inte vill jobba dära.. men men.. jag måste ha ett arbete nu.. allt tjat från alla håll håller på att göra mej galen.. Får se hur det blir nu då..

Kommentarer
Postat av: JB

Ha en trevlig Skärtorsdag!!!

2008-03-20 @ 10:05:58
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0